dgngr deletedmom43191 benim yağlı ama kuru olanlarda İsana kullananlar var. Ama en iyi bence Exciplal lipo %4 satılıyo eczanede. Doktora danışarak yazdır bence.
Elisa0110 deletedmom43191 bennnn hem kuru hem de kaşınıyor cildiyeye gitmiştim doktor krem vermişti ama şuan hamilelik den dolayı kullanmıyorum
_pearl deletedmom43191 ben vaselinin vücut losyonunu kullanıyorum kollarımdan tut ayak bileğime kadar sürüyorum her duştan sonra kışın çok kuruyorum
minikmucizem26 deletedmom43191 benim kış mevsiminde cok kuru olur cildim ..niveanin pembe kutulu kremi var cok gzl onu kullnrm
buse76 deletedmom43191 yok hayır kıyafetime zarar vermiyor duş sonrası göbek çevresine göğüs altına bel kısmıma sürüyorum oralarım daha kuru çünkü
minikmucizem26 deletedmom43191 valla ellerime ve yüzüme sürüyorum cok beğendim bu kremi…daha once bir cok marka kullandım bunun gibi yumuşak yapmadı emici özelliğide guzel kalıp gibi birakmiyor
deletedmom43191 minikmucizem26 hmm anladım bi arastirayim bulursam alırım internetten alamam kartım yok
deletedmom43191 buse76 benim bacaklarım cok kuru bugun agdaya gittim kuaföre her gittiğimde bacaklarıma soyleniyolar yok kuru cildin falan
Blueeberryy deletedmom43191 bepanthol losyon çok kuru değilse ama pul pul dökülme varsa bioderma atoderm