prenses99 Yan yatıyorum belim çok ağrıyor bazen geliyor galiba bebiş diyorum şuanda öleyim kasıklarım da ağrıyor bu neden kaynaklanıyor
Deletedmom_8793 prenses99 bende öyleydim nts girdim idrar tahlili verdim çok enfeksiyon çıktı ondan olduğunu söyledi doktorum
Busraaaakkk prenses99 34 haftalığım yan yatınca bende de oluyor bacaklarımın arasına yastık olmadan yatamıyorum normal sanki ya bebek büyüyor sonuçta doğumla alakalı olduğunu sanmıyorum
mimarhanim44 Benim de 30 haftalık bel ağrısı ben de çekiyorum bir de dünden beri bebeğin hareketlerini hep göbeğimin altında hissediyorum korkmadım da değil yani acaba doğacak mı diye korkuyorum 😬
prenses99 mimarhanim44 bende öle nst girdim dün birsey çıkmadı ama adet ağrısı gibi ağrıyor birde doğumda bele dayanır çocuk o sekılde oluyor