Oglum 2 yasinda kardesi augustos da dogacak insallah. Oglum hala arabaya biniyor 3-4 yasina kadarda biner diye düsünüyorum avm lerde disarda vs… ikisini oturturabilecegim araba lazim öneriniz varmi biri mesela puset seklinde biri normal oturma seklinde