kaderaseleren ben yeni 5+3 um iki gün önce gittim sadece antibiyotik ve parol verdi canım çok geçmiş olsun son bir hafta mahvoldum ama Rabbime şükürler olsun bugün daha iyi hissediyorum tuzlu gargara yap yarın ilk fırsatta doktora git yada gitmeden ara 33 haftalık hamile olduğunu belirt boşuna git gel yapmış olma ben gittim elim boş döndüm o yüzden uyarayım dedim