deryadenizyildiz Kızlar acil dönün lütfen yaşayan var mı 9+3 bebeğim bugün gittim kalbi durmuş hiçbir sorun yoktu öncesinden cumartesi leke geldi progestan iğne oldum
benimsin21 deryadenizyildiz Başka doktora veya hastaneye git ihmale gelmez cnm. İnş iyi haberler alırsın.
bsrm deryadenizyildiz olabiliyor malesef böyle şeyler 2 bebegimin de kalbi durdu kan pihtilaşmam var igne kullaniyorum şuan
minikcivciv89 deryadenizyildiz benimde ilk gebeliğim de Dr kalp atımını duymadı şu gün acilde nöbetim var oraya gel dedi orda bakalım dedi öncesinde kanaman falan olursa acile gel dedi ben yinede özel hastaneye gittim orda Dr kalp atımı durmuş 8 hafta olmuş 6 haftalıkken durmuş kalbi dedi gelisememis zaten bebek dedi sonra devlete gittim acile ordada duyulmadı beni başka odaya gönderdi orda kalp atımı duyuldu sonra kanaman olursa gel dedi kanamam oldu gittim kalp atımı yok dediler sabah erken aç gel kürtaja dediler
NilVibe bsrm çok üzüldüm 🥹 bir şey sorabilir miyim acınızı tazelemek istemiyorum ama kaç haftalıkken durdu kalpleri acaba? Bende de pıhtılaşma sorunu olabilir o yüzden soruyorum.
ikinciyesekeranne deryadenizyildiz evet yaşadım canım, sonrasında genetik test vermiştim kendim ve bende pıhtılaşma çıkmıştı o yüzden olmuş
bluemom24 deryadenizyildiz bende yaşadım aynısını geçen sene 8 haftalıktı 6 haftalıkken kalbi durmuş kürtaj oldum sağlıksız gebelikse devam etmşhor
yenidenanne20 Bende pazartesi kalbînin durduğunu öğrendim. Salı başka doktora gittim o da kalp atışını duyamadı. Yarın sabah kürtaj olucam,2 gündür de adet olacakmış gibi sancım var
deryadenizyildiz Ben gittim devlete acile aynı şeyi söylediler yarın alıcaklar benden çok çok kötüyüm kabul edemiyorum