esraylnz bende gidiyorum da daha önce hayat Hastanesine gidiyordum 3 oğlumu Mehmet temel de doğurdum sonra o gitti tekrar hayat hastanesin de bi kayıp yaşadım kalp durması sonucu kaybettim bebeğimi ama o kadar bi ilgi görmedim bu tekrardan hamileyim bu doktora başladım çok memnun kaldım 1 ay sonra da ben detaylıya girecem fiyat artışı olmuş mudur acaba?