Minkowski07 Kızlar çarşamba günü sezeryan günüm verildi ve ben çok duygusalım oğlum var bi tane 3.5 yaşında o aklıma geliyor sürekli aşırı duyguluyum şuan onu geride bırakıp doğuma gitmek üzüyor bi taraftan da çok mutluyum değişik duygular içindeyim 🥰