Fuunndaaa Selenay147 ben ilk transferimde 10 gün rapor sonrası başladım hamileliğimde çalıştım bi.sıkıntı yaşamadım ama bu transferim sonrası ikiz olduğu için ve riski atmamak için heyet raporu aldım risklerden dolayı
ahsenimdeahsenim Selenay147 transferden beridir cakismiyorum.36 haftayim.kanamam oldu hep raporluydum yani.tup bebek olunca hassas oluyo biraz riske atmayin hic