Deleted33000 melekmom34 tüp bebek miydi canım kaç haftalikti rabbim cennetinde meleklerinle kavuştursun seni de benimde iki düşüğüm var yani benimde cennette iki meleğim var
0925 melekmom34 kan sulandırıci kullanmanız gerekebilir doktorunuza danışın bir sonraki hamilelik için acınızı paylaşıyorum geçmiş olsun .
Deleted33000 melekmom34 evet canım iki tane kaybettim iki çocuktan sonra olunca bu kayıplar doktor test yapmaya gerek duymadı sebebini bilmiyorum sonrasında bı bebeğim daha oldu şimdi 7 aylık oldu
0925 melekmom34 en başta kullandım ben her doktor farklı karar verir mi bilmiyorum oksapar 4000 olan benim
melekmom34 0925 benim ihmalim.kesinlikle bu oldu bende farkındaydım siz yazınca emin oldum ikizmiydi bebekleriniz
0925 melekmom34 ikiz kaybım var diğer ikizlerimin biri dünyaya geldi diğeri kendini yok etti Karnımda