dilanugur_77 Kızlar şuan 12+2 tam 13 haftalıkta randevum var sizce gösterir mi cinsiyeti özele gidicem
orhismommmmmm dilanugur_77 canım gösterır bi tahminde bulunur ama doğru olurmu bilmem 14.. haftada gittim özele kız dendi 18 de erkek dendi
dilanugur_77 orhismommmmmm cinsiyet partisi yapacağım için doğru olması benim için önemli endişeliyim bu yüzden