ayaniz özel eğitim öğretmeniyim otizm doğuştan gelir. Sebebi ile ilgili hala bir bilimsel netlik yoktur. Siz hafif seyredecek bir otizmli bebeği ekrana fazla maruz bırakırsanız, yeteri uyaran ve duyu gelişimini sağlamazsanız hafif değil daha ağır seyreder. Ve tanıdan sonra en erken vakitte özel eğitime başlanarak da ileride daha fazla bağımsızlaşmasına yardımcı olursunuz