Aselinannesi_26 gizemsrkrtl ben 5 aşılma yaptım sonuç negatif oldu polikistik over vardı bana göre zaman kaybı oldu benim için 6. Yıldır Evliyim 24 yaşım elhamdülillah ilk tüp Bebek de tutu 12+3 haftalık olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ♥️🤲🏼
bebekbay gizemsrkrtl hayır canım ekstra bir şey yapmadım uzandım bol bol ağır kaldırmadım stres yapmamaya çalıştım bu kadar
gizemsrkrtl bebekbay benim işim çok stresli ve yorucu bu süreçte ücretsize çıkmayı ve ya rapor almayı düşünüyorum eğer yaptırırsam
Minnakminik gizemsrkrtl benim işim de çok stresli ve yorucu, bugün kontrolüm var yumurta boyutuna bakılacak eğer uygunsa aşılama tarihi verilecek.
28kbr gizemsrkrtl bende yaptırdım bugün 10.günüm ikimizde de hiçbir sorun yok ama 2,5 yıldır hiç gebelik elde edemedik o yüzden aşılama denedik inşallah tutmuştur isteyen herkese nasip olsun sağlıklı bebişler
Selin_aydn023 gizemsrkrtl ilk denemede tuttu çok şükür şuan hamileyim Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın
Hana20 bebekbay Merhaba acaba aşılamayı idrara sıkışık mı oldunuz ? Bana 1,5 litre su iç bekle idrara sıkışık ol dedi hemşire de sonra hemen tuvalete gitmek sıkıntı olmaz mı?