Eminetolga5559 Kızlar merhaba ben aşılama yaptırdım 29 Ocak Perşembe günü sabah saat 11 de Ovitrelle iğne vuruldum iğnenin etkisi kaçıncı gün geçti sizde ben şuan testlerle takip ediyorum bu sabah tekrar yaptım hafif silik hala sizde kaçıncı gün de geçti
melanuurr Eminetolga5559 12-14 gün arasında geçiyor 2 hafta boyunca testlerinin hepsi silik pozitif çıkar çünkü iğnenin içinde hcg hormonu da var
Sezei Eminetolga5559 günlerimiz hatta saatlerimiz bile aynı 😂 aynı aşkım bende bugün awox yaptım ama hala iğne etkisi devam ediyor sanırım bendede silik çıkardı ikinci testi salı günü yapmayı planlıyorum iğneden sonra tam 14. Günde perşembe zaten test günüm
Eminetolga5559 melanuurr aşılama yaptım üst üste cuma ve cumartesi perşembe de Ovitrelle vuruldum ama bugün sabah yaptığım test çok silik
cherrybloom0 Eminetolga5559 1 hafta çok erkenmiş test için bence adetinizi bekleyin en kesin sonuç için
duygutuna5 Eminetolga5559 öncesinde doktorunuz perhiz önerdi mi veya ilişkiyi nasıl önerdi bnde 2. Aşılamamı yaptıracağım ilki tutmadı
Eminetolga5559 duygutuna5 hayır ben zaten iki tane aşılama üst üste yaptım eşimin sperm sayısı az cuma yaptım bide cumartesi yaptım
Eminetolga5559 Sezei merhaba benim yiiaa inşallah hayırlı haberler alırız benimde perşembe günü test verme günüm haftaya
Sezei Eminetolga5559 aminnn aşkım inşallahhh güzel haberlerle gelelim hepimiz inşallahhh benim belim çok ağrıyor arada bir yanma iğne batması gibi birşey oluyor
Sezei cherrybloom0 aslında erken değil kuzum bazıları 7.gün negatif 8.gün tekrar pozitif görmüş yada bi arkadaşımız vardı burda 8.günden itibaren test yapmıştı ve gün geçtikçe koyulaşmıştı güzel heyecanlar tatlı bekleyişler insan sabredemiyor aşkım ❤️❤️🐣
cherrybloom0 Sezei doğrudur ben çok erken test yaptım şimdi adeti bekliyorum kesin sonuç için ümitlenmek istemedim 🥲🥲