ozguvenc Rabiarabisss3 çocuğunuzun adı mı? Bizim de 2-3 haftaya geliyor oğlumuz aybars kaan koyduk adını 👼🏼☺️
meltem_37 Eşimle emir Aras ve umut arasında gidip geliyoruz Alperen çok istiyordum eşim izin vermiyor