silabayy Kızlar 48 günlük bebeğim 3 gündür yoğun bakımda bu süreçten geçen herkese geçmiş olsun geçirenler ve yoğun bakım süreci sonrasındaki süreç ile ilgili bilgi verebilir misiniz doktor iyiye gidiyor dedi ama çok korkuyorum