elifipeksuna çok geçmiş olsun bende 2 kere yaşadım bilirim nasıl olduğunuzu şuan ama üzmeyin kendinizi , rabbim inşallah yine hayırlısıyla nasip eder, ama nedenini araştırın , hiç bi doktora korun tekrar olur diyene bakmayın araştırın banada öyle söylediler malesef bilseydim 1 de araştırırdım,