a05 Kızlar 35+0 bebeğim alanı daraldığı için artık çok a hissediyorum bugün sabah bir iki kere hissettim o kadar ilk gebeliğim erkek artık yavaş yavaş zorlanmaya başladım sizlerin doğumu kaçıncı haftada başladı nelerden tedirgin olmak lazım ben ya doğumumun başladığını anlamazsam diye çok tedirgin oluyorum 🥺
aslans a05 su gelmesi, nişan gelmesi, geçmeyen sancılar bunları anlarsınız diye düşünüyorum. Normal doğum yapmadım nasıl ilerliyor bilmiyorum ama bence farkedersiniz
SeydaHsn a05 ah keşke doğumun başladığını bile hissetmeden pıt diye doğursak 🤣 ama malesefki o iş hiçte öyle olmuyo Allah hepimizin yardımcısı olsun🥰
benimhikayemmm a05 yok yok anlarsınız anlamayacağınız bir ağrı kesinlikle değil adet sancısının daha belirgin hali nişanın gelir suyun gelir bunlar zaten gözle görülür şeyler ama olacak diye birşeyde yok
mihraa_ Bende 38im sanmıyorum hissedemiceğimizi :) o kadar kolay bir olay değil çevremden gördüğüm kadarıyla
a05 nadisss_50 bende çok tedirgin oluyordum özellikle burada çok hareketli olan bebişlerin yorumlarını okuduğum zaman ama çok şükür her kontrole gittiğimde her şey normal plasentaya yaslanıyorlar bazen oraya yakın oluyorlar net veya az hissedebiliyoruz ee ister istemez alanlarıda daralıyor onlarda anlamak lazım :) dedi doktorum
aresyem O an geldim mi hissetmeme durumu imkansız eğer normal doğum sürecindeyseniz sancıyla başlamıştı benim saniyelere düşüyor o sancılar sıklaşıyor
nadisss_50 a05 öyle illaki yerleri daralıyor, ama benim erken doğum riskim var sağlık ocağında kalp atışlarını dinledik, annem ablamda normal dedi ama işte ben ve benim heyheylerim
14022024 a05 ben de sizin gibi düşünüyordum hani doğumun başlarsa nasıl anlayacağım diye ilk oğlumu doğum yaptigimda günü geçtiği için hastanede doğum başlatmışlardı ve evde hiç sancı ya da bir belirti yaşamamıştım o yüzden ikinci doğumumda ben de çok tedirgindim acaba evde başlarsa ne olurum nasıl anlarım diye ama sanırım içgüdüsel olarak da o ağrıyı farkına varıyoruz çünkü normal bir yalancı sancı gibi olmuyor düzenli gelmeye başlıyor evet düzenli mi diye takip etmeye başlıyorsun yani benim gece saat 3:00’te Sancım başlayıp ondan sonra evet ben Doğuyorum artık demiştim iki oğlumu da 40 haftayı geçince doğum yaptım