Sultanaksu Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim ve hafta sonu kayağa gidicez. Hiç kayak yapmadım kayak takımı kiralayacagız. Hamileyken kayak yapan var mı. Sizce yapmalı mıyım?
yeliz1923 Sultanaksu Tehlikeli olabilir allah korusun ayağınız kayar düşersiniz dikkat edin yine de tek başınıza kaymayın derim 🥰
LadyX Sultanaksu ben hamileyken kayak yaptım ancak zaten iyi kayıyordum yani düşme riskim çok azdı. Doktorum izin vermişti. Ama sen yeni öğreneceksen çok düşersin riskli olabilir
Oozzggee1 Bence güzel aktivite kayserili olarak nereye gidiyorsunuz kuzum bence ilk kızağa bin teleferik filan baktın ortama alıştın küçük pistler oluyor muhakkak orda dene 🎉😇
defnoloj Sultanaksu hiç kayak yapmadıysan bu cesaret nerden 😀sürekli kaydığım yıllarda bile düşüyordum muhakkak. Bide düşüşler sert oluyor Allah korusun hamileyken yürüdüğümüz yolda bile düşmekten korkuyoruz sen kayak diyorsun kendine gel 😀
Es07 Rafting tehlikeli geldi erteledik bu sene Kaymak da aynı şekilde cnm Düşsek bir şey olsa aksilik Yazın inşallah yaparız yine diyorum
myangelson Sultanaksu Hiç kayak yapmadım Sultanaksu Sizce yapmalı mıyım? Yani bunu düşünmeniz bile büyük cesaret hiç kaymamis olarak hamilelikte kaymayı düşünüyorsunuz. Ben olsam kaymazdim
Sultanaksu Ilgaza gideceğiz Yani kendime güveniyorum zaten öyle dik yerlerden kaymayı düşünmüyordum ama kafam karıştı bilemiyorum. Sadece teleferige binerim kızakla kayarim artık 😂
Eda2828_ Daha önce hiç kayak yapmadıysanız ayakta bile duramazsınız kayak takımıyla küçük düz pistlerde olsa çok fazla düşersiniz kesinlikle yapmanızı önermiyorum. Ben kaymayı bildiğim ve bu kış da canım çok kaymak istedigi halde asla kaymayı düşünmüyorum.