kubosli seninle aynıyız bende 40+4 oldum erkek bebek bekliyorum bendede nişan şu yok ama yalancı sancı regl ağrıları oluyo, pazartsi günü açılma varmı yokmu ona bakilcak eğer varsa su patlatilcak eğer açılma yoksa Çarşamba günü balon yerleştirme olucak 12 subatta ise Perşembe günü de suni sancı verilecek