Hanımlar selam ben 37 haftalık gebeyim ama gebeliğimin başından beri Bebek hep 2-3 hafta önde seyretti tüm testleri yaptık bir sorun yok genetik dendi(bende iriyim) cumartesi günü nişanım geldi ve yalancı sancılarım da vardı düzensiz çok şiddetli olmayan. Ara ara geliyor gidiyor sancılar. Bebeğin kafası cumartesi günü 39 haftalıktı bu sebepten daha erken geleceği yönünde düşünceler var doktorlar tarafından. Ben aslında yarın doğurmak istiyorum çünkü kızımla doğum tarihleri çok uyumlu olacak. Ama nasip tabiki ne zaman gelirse artık. Sizler ne durumdasınız?