doublemom35 funda1209 bende bugün öğrendim kızım olacağını Gökçe Aytuğ koyacağız . Daha doğmadan belliydi ismi. İlbilge, Asena, Tomris, Umay da beğendiğim isimler
Meltem3461 acelyacik Açelya ismini çok beğeniyorum ve seviyorum maalesef ki eşim dahil kimse sevemedi :( hadi diğerleri önemli değil de en azından eşim biraz sıcak baksaydı Açelya istiyordum 🥹
mrs_yldrm doublemom35 merhaba kaç haftalıksınız bizim 12 haftamız doktor tahminde bulundu ama net birşey söylemedi🫠
funda1209 Çok güzel isimler var 🤭 çok kararsızım o kadar çok isim var ve hepside birbinden güzel inşallah karar vericem birine 😅
ekiminannesii funda1209 Şuan daha çok yeni 5 haftalık hamileyim. Kızım olursa adını Mevsim koyacağım 🌸 4 yaşında oğlum var adı Ekim 🌞