uzunlar idrar yollarına bakıldıysa enfeksiyon ve kan da çıktıysa antibiyotik kullanmanı tavsiye ederim canm.senin az kalmış doğuma az daha dayan. antibiyotik benim ağrımı kesmişti.eğer enfeksiyon falan yoksa parol al sola yat bol su iç idrarını tutma. Benim 25 haftalıkken teşhis kondu ağrım ilacla gitti 36.haftamdayım birdaha ağrı olmadı ama o zamandan bu yana 5 kutu antibiyotik kullandım bende çok lökosit ve kan çıkıyordu idrarda.