habibe66yks Detaylı ultrason için doktorum bana Araştırma hastanesinden kadin doğumdan sıra al dedi o seni radyolojiye yonlendircek dedi . Sıra buluyorum kadin doğuma ama gün içinde beni radyolojiye yönlendirirmi nasil oluyo bu işler😒😒
orhismommmmmm habibe66yks canım doğru demiş bende tıp hastanesi yarı devlet yarı özele gidiyorum normal kadın doğum randevusuna gittim doktor beni detaylı ultrason günü almam için o bölüme yönlendırdı ben günü aldım o şekık yanş
dfnpnr habibe66yks 11 haftalıkken gittim 21. Haftama günü verdi tabi sizin haftanız geldiyse hemen verirler günü
Deleted33000 Üstte kalsın bilenler çıkar mutlaka ben acil ambulansla gidip olduğum için noarmalini bilmiyorum
cokkasmabeabi habibe66yks postu yukarıya çıkarıyor ki herkes görsün diye. Yorum almadıkça anasayfada kalmaz post gozukmez
hd_d habibe66yks ya yazi yazinca sürekli postun üste cikiyor herkes görebiliyor en ustte yorum almazzsa anasayfada gözükmüyor yani
cokkasmabeabi habibe66yks öyle oluyor genelde, yalnız 12 haftalıkken falan veriyorlar randevuyu baya sıra oluyor çünkü geç giderseniz yetişemezsiniz
habibe66yks cokkasmabeabi ben şimdi gec mi kaldım 20 haftalik olcam haftaya belli bir haftada yapılıyor detaylı ultrason