Cumartesi kontrolüm var doktor salı günü gittiğim de 2 3 güne dogrurusun dedi ama hala bekliyorum 41e kadar bekliyoruz dedi doktor cumartesi suni sanci mi istesem ikinci doğumum ilk dogumumda suni sanci ile başlamıştı anneme bi komşu ilki suni ise diğeride oyle olur kendi sancisi gelmez demiş doğru mu bilmiyorum