Hasibe12 2 gün önce 111 olan betam 2 gün sonra 45 çıktı ve kimyasal dediler bu durumu yaşayan sonrada bebek gelişen varmı acaba
ru_a6 Hasibe12 kimyasal gebelikse değer 0′a düşünce kendiliğinden kanama olur gelişmez daha malesef :/
Hasibe12 peki kanama ne zamana başlar hiç kanamam olmadı benim sadece kimyasal oldu dedi doktor ama karnım çok ağrıyo hatta belime bıçak saplanır gibi ağrı cekmistim