bmkl 5 haftalık hamileyim çok şükür bugün kese göründü rabbim hepimizi sağlıkla bebeklerimize kavuştursun inşallah 🥰
beyzyrc DilarAsel benimde aynısı ya bugün 6+2 olduk yarına ilk randevum var 😇😊acaba kalp atışını duyar mıyız
DilarAsel beyzyrc ya inanır mısınız sırf stres yaşamamak için böyle geçe aldım ilk randevuyu kızım da 6-4 duymuştum kalp atışını oğlumu tam hatırlamıyorum o da 7lere doğruydu yani umarım yarın duyarız 😍 Allah’ın izniyle haber verelim birbirimize olur mu ♥️
beyzyrc DilarAsel bende kızımda 7+3 de gitmiştim keseyi 4 haftada görmüştük 😊 bakalık inşallah duyarız ama çokta umutlanmak istemiyorum