nilperab Kızlar merhaba ayak ağrılarımdan duramıyorum.13 haftalık hamıleyım.Kontrolüm 2 hafta sonra.Magnezyum ve multivitamine ne zaman başladınız ?
serabis nilperab doktorlar ilk 3 ay hiçbir takviye yapamıyor malesef sadece folbiol vermişti bana besinlerden almaya gayret et canım
Ayseguls_baby nilperab multivitamine 12. Haftada, magnezyuma 15. Haftada başlamıştım geceleri çok kramp oluyordu
Kubraa06 nilperab hamileliği öğrendiğimden beri folik asit ve vitamin takviyesine başladık 16.haftadan beri magnezyum kullanıyorum bence biraz kişiye göre değişiyor
Es07 Multivitamin başından beri kullanıyorum Magnezyum hiç içmedim Demir,d vitamini içiyorum ayrıca 37 olduk 🐣
nilperab Es07 magnezyum için ilk hamileliğimde direnmiştim içmiyordum.ama şuan ayak ağrısından duramıyorum cidden
gebesirme Valla ben ağrıdan duramıyordum 2,5 aylıkken fln başladım magnezyuma çok iyi geldi hala da içiyorum 4 ay oldum bebiş de sapa sağlam 🥰
kayrosmom Bende hamileliğimin 5. Haftasından multivitamin başladım regenesis max. Ama magnezyumu 27. Haftamda verdi magnimore mükemmel etkisini gördüm
nilperab kayrosmom olmadı bende multivitamin mi başlasam bilemedim .Önceki hamileliğimde 3 ay dolunca pregnomarin multivitamine başlamıştım diye hatırlıyorum
Es07 nilperab Müthiş belim ağrıyor Hiç magnezyum vermediler bana Bel ağrım bebek büyüdüğü için sanırım Son günlerim artık
nilperab Es07 evet bebek buyuyunce belde ağrı oluyor özellikle geceleri.az kalmış sağlıkla kucağınıza alın inş🙏🏻