merve2368 Kızlar merhaba, beklenen adet tarihim 9 Şubat, bugün erke gebelik testi yaptım, ben sildikte olsa görüyorum ama chat gpt ışık yansımasıdır negatif diyor siz ne düşünüyorsunuz
derya5960 merve2368 bende aynı Ovilasyon vardı onu yaptım kop koyu çıktı 4 tane daha testim var hergün birtane yapılan hayırlı artık bu ay herkese öyle çıkmış
edahanim80 merve2368 ben var olarak görüyorum. Bende de böyle çıkmıştı. 10 hafta 3 günlük hamileyim şuan. Kan testi verin. Hayırlı olsun ❤️
yasmin_alp Geçtiğimiz pazar günü aynı testten yaptım ilk böyleydi daha sonra koyulaştı 5 dakika içinde ve dün kan verdim 6. Haftaya girmek üzereyim bence hamilesiniz tebrik ederim 🥰
aysnrry 2 gün önce bende yaptım ve sizin gibi silikti. ChatGPT bana da ılık yansıması negatif dedi 😂 aynı fotoğrafı arkadaşımın hesabından attık pozitif dedi 😂Sabah ilk idrarla tekrar yaptım yine silikti gidip kan verdim pozitif çıktı. Bence gebesiniz 🙏🏼
selenhuseyin merve2368 bu çizgiden daha silik bi çizgiyle gebeliğimi öğrenmiştim bence sizinde var hayırlı olsun 😇
merve2368 Bir1kelebek evet ilk gebelik, yarın çalışıyorum veremem artık pazartesiye kalacak kan verme
merve2368 dchdch evet 7 şubatta tekrar test yaptım tekrar silik çizgi çıktı bunlar erken gebelik testleriydi, beklenen regl tarihim 9 Şubat o yüzden sabahta normal test yapıp bakacağım henüz kan vermeye gitmedim çünkü kimyasal gebelikse eğer umutlanmak istemiyorum