pnar2323 hahah gözünü korkutmak istemiyorum ama 17+4 ten konuşuyorum. Eskiden yaptıklarımı yapabilmek istiyorum. 45 dakika iş yapıp yarım saat 1 saat dinlenmek zorunda kalıyorum. Kalkabilirsem kalkıyorum. Tabi ilk zamanlardaki kadar ağır değil. Belki alıştım belki de hafifledi etkisi. Ama karnım ağırlaştıkça muhtaç olucam gibi geliyo. Evin işleri saat 11 den beri bitmiyo biliyo musun? Mutfakla başladım, hala mutfaktayım.