Kızlar bundan iki gün önce kese kontrolüne gittiğim zaman vajinal muayene ile kesemizi gördük haftası ile uyumlu dedi doktorumuz keseden geldikten sonra ertesi günü kahverengi lekelenme başladı tekrardan doktora gittim doktorum kesenin düzgün olduğunu kanama alanım olmadığını söyledi sizce normal mi korkuyorum