ABusraaaa çok teşekkür ederim. Gerçekten içimi rahatlattın bacım Allah razı olsun inşallah senden bende dünden beri kafaya bakmıştım aslında sütüm yetiyo ama kustugu için yaramiyo maalesef. Şimdilik inşallah bu süreç geride kalacak dünden beri probiyotik başladım dunden beri çok sukur daha kusmamis. Böle bakınca bebeğimin gazıda çok olunca kusuyo doktora o probiyotik hemde gaz ilacı dedi