Kizlar bebeğim 34 +6 günlük doğdu şuan 27 günlük bebeğim doğduktan sonra 17 gün kuvezde kaldı. Ama öle bir sorunu yoktu eve geldi kaç gün kaldı ondan sonra sürekli kusmaya başladı günde defalarca hemde bugün kontrolü vardı götürdüm doktor reflü dedi toz ilac yazacak dedi iki hafta kullan dedi gecmesee yeşil alan acil gastroenteroloji yolucam dedi kilosuda 40 çıkınca 3900 du bugün 4925 çıktı doktor az dedi çok moralim bozuldu bebeği reflü olan aanneler nasıl yol izlediniz banada yardımcı olun lütfen