Selam kızlar, bugün detaylı ultrasonum vardı 23. Hafta. Sol böbrek pelvis çapı fazla çıkmış onun dışında bir sorun yok. Doktor erkek bebeklerde görülebiliyor dedi. Perinatolojiye yönlendirdi yarın perinatolojidede muayene olcam. Doktor kötü bir şey demedi o yüzden endişelenmedim ama aklımı kurcaladı bu durum. Sonradan geçen bir şey mi bu? Başına gelen var mı?