Selenay147 Kızlar rahım kalınlıgım transfer gunu 9 mm olmus 8 embrıyomdan 3. Günden sonra sadece 1 tane kaldı onuda dun trabsfer ettı doktorum kalıtesını sordugumda 100 uzerınden 85 verırım kalıtesıne dedı sızce tutacak mı
yeniiannnee Selenay147 Allah gönlünüze göre versin inşallah emeğinizin meyvesini yersiniz inşallah bir hamile olarak dua ediyorum tutar ❤️🙏🏻
ghostty Selenay147 sadece kalite önemli değil. Sizin hormon değerleriniz, rahim durumunuz bir sürü etken var. Bence kalite olarak da kötü değil. İnşallah güzel haberler alırsınız♥️