aysegulk07 Bugün kontrole gittim şükür herşey yolunda doktorum da 32. Haftada gelebilirsin çalışabilir raporu için dedi yani 4 hafta boyunca gitmesem oluyor mu siz kaç haftada bir gidiyorsunuz bu haftalarda
arilanki_ aysegulk07 32 haftaya kadar ayda 1 çağırdı. 32 den sonra artık 2 haftada 1 dedi. yarın 34+3 de gidicem yine. ne zamana kadar 2 hafta gidicem onu biliyorum henüz
2bebekbiranne55 aysegulk07 28 de gittiğimde doktorum 36 ya kadar 2 haftaya düştü demişti 30 da 32 34 36 şimdi de her hafta
sirius8 aysegulk07 ben riskli gebe olduğum için 2 haftaya bir çağırıyor , kişiden kişiye göre durumunuza göre değişiyor sanırım . Sizin herhangi bi sıkıntınız yoksa 1 ay sonraya çağırmıştır belki
Semayyy aysegulk07 benimde 28. hafta kontrolüm de doktorum sıkıntı görmüyorum 32 de gelebilirsin dedi. Sonra 2 haftada 1 olacak diye konuştuk. Bir de rapor işiniz var ise zaten öncesinde veremez tekrar gitmeniz gerekebilir ☺️
aysegulk07 2bebekbiranne55 bende öyle biliyordum ama 4 hafta sonra gel diyince şaşırdım ben yine 3 hafta sonra giderim büyük ihtimalle
aysegulk07 sirius8 belki de ama haftam büyüdü o yüzden benim içim rahat etmez ben 3 hafta sonra giderim gibi
arilanki_ aysegulk07 olabilir canım. 3 hafta sonra gitmeyin çalışıyorsunuz herhalde 32+0 dan önce rapor veremez. rapor da almanız gerekiyor çünkü. yine siz bilirsiniz de 🤷♀️
aysegulk07 arilanki_ ay evet 3 hafta sonra gitsem 1 hafta sonra yine gitmem gerekiyor ben en iyisi 2 haftada bir gideyim ne olur ne olmaz canım teşekkür ederim 🥰
aysegulk07 Semayyy aynen ya bende öyle düşündüm bakalım kendimi iyi hissedersem 4 hafta beklerim ama içime sinmezse 2 hafta sonra giderim 🥲🥲
Sedef21 aysegulk07 35. haftaya kadar ayda bir sonra beni 37’de çağırdı 37’den sonra da da haftada da bir
Ekonomist28- aysegulk07 bebeğinizi kilosunu falan söyledi mi acaba, bende 26. Haftadayım 28 de gitmek istiyorum merak ediyorum 🌸