Kızlar selam, 2 gün önce rutin kontrolüm vardı gittik her şey yolunda sadece biraz sancım çıktı ve 1 cm açıklık var dedi, bebeğim hep inanılmaz hareketliydi doktor ve ebeler fazla hareketli diyordu .Fakat dünden beri hareketlerinde ciddi bir azalma oldu dün de hissetmek ve hissetmemek arasında kaldım akşam uyuyamadım hatta içim huzursuz oldu tatlı bir şeyler yedim felan bir hareketini hissedince rahatladım bugün yine aynı hareket azlığı bir iki defa hissetmişimdir öyle söyleyeyim . Doktora söyledim çağırdı hemen gittik nst çekti güzel çıktı ultrasonda baktı evet sakin dedi 2 gün önceki gibi değil , biraz sarstı karnımı felan . Neyse 3 saatte bir kontrol et her 3 saatte en az 10 hareket olması gerekiyor dedi, kendini geriyor ya bebek onu saymıcaksın kasılmaları saymayacaksın sadece hareketler sayılacak dedi eve geldim bugün ama yok yani o 10 dokunma hareketi olmuyor. Cumartesi tekrar gel bakalım dedi, bu bizi doğuma götürür anne hissetmiyorsa kar zarar oranına göre hareket ederiz dedi doğuma alabilirim dedi , şuan 36+3 üm , böyle bir şey yaşayan oldu mu aranızda çok büyük sorumluluk ya annenin sözüyle doğuma başlanması 🫤