Kızlar 1 haftadır sağa ve sola asla yatamıyorum çocuk artık içerde nasıl şekil alıyorsa o rahata eriyor ben anca yatabiliyorum yanlarım çok feci acıyo karnım geriniyor ilk gebeliğimde çatlağım hiç yoktu gerinmekten çatladım resmen kilo da almadım ama bilmiyorum bide kabızlık var normal mi bu ben normal olarak görüyorum artık zaman yaklaştı alan daraldı diyerekten cumartesi kontrolde doktora da danışıcam doğum sonrası kabızlık devam etmesin istiyorum ilk gebeliğimden sonra hemoroid sorunu yaşadım çok zordu son 1 hafta haftaya cuma kavuşuyoruz sizde durumlar nasıl ?