ezerg 12+1 haftalık hamileyim. Kaşığımın hafif üst kısmında sol bölgede 1-2 kes çok kısa seyirmeler hissettim ve zaman zaman bebeğim oradaymış da hareket ediyormuş gibi hareketler oluyor. Bu haftalarda hissedilebilecek bir durum mu yoksa psikolojik mi?
ghostty ezerg gaz falan da olabilir. Bebek henüz çok küçük o yüzden hareketleri hissetmek için çok erken🤗
gvnrzz ezerg ilk gebelikte olmaz bence. Ama ikinci gebelikse olmaz diyemiyorum ben 13 14. Haftalarda cok az da olsa hissediyordum
cokkasmabeabi ezerg bagirsak hareketleri oluyor onlar genelde. Henüz bebek hissedilmeyecek kadar küçük