birbebegin 37.haftada doğdu oğlum yalanci sancı felen çekmedim öncesinde( ilk doğumda çok olmuştu),ne suyum ne nişan hiç biri olmadı direk ağri girdi biraz evde bekledim yarım saat kadar oda acaba geçer mi diye oda.Hastaneye gittiğimde 4cm açiklik varmış bile şok olmuştum sonrasında 3 saat içinde doğum oldu Allah’a şükür hızlı ilerledi.(kızımda 11 saat sancı çekmiştim) Şimdi 3.gebelik 38+1 deyim doktor evde bekleme hızlı ilerler diyor🤷🏻♀️ vücut doğuma alışık dedi😅 inşallah doğrudur hızlı ilerlesin istiyorum sancıda beyaz ışığı görmek istemiyorum 😂