mervenur09_ ben sizi çok güzel anlıyorum 1 erkek çoçuğum var 1 yaşı olmadı daha şimdi yine gebeyim önümüzdeki hafta gitcem belki vcinsiyet söyıerler 12 haftalık bende çok kız istiyorum eşimin kız çoçuk hayali . İnstagramda hesaplatmada 4 kişi kız 1 kişi ultroson fotosundan erkek dedi bende erkek diye düşünüyom kendimi kıza hazırlamıyom oğlumdakından çook farklı bir gebelik yaşıyom rüya falan kız çıkıyo ne bileyim kendi kıza bağlamıyorum nasip sağlıklı olsun . Eşimin kardeşi kızı oldu 32 hafta doğdu yaşayamadı sorunluydu ona bakarak hayırlısı olsun derim. Ablamla aynı gidiyo gebeliyimiz onda kız ben daha pyrenmedim amma çok dua ediyorum 1 kızım olsun diye