Kızım 50 günlük ve meme reddi yaşıyoruz hiçbir şekilde kabul etmiyor sadece gece bir kere sağıp biberonla veriyorum onun dışında alsın diye canımı dişime takıyorum ama ağlıyor emmek istemiyor dilini çıkarıyor. Sorsanız sütüm şuan var ona yetecek kadar ama neden istemiyor anlamıyorum😢 ilk kızım da öyleydi sorun bende mi bilmiyorum artık pes edecek gibiyim. Emzirme danışmanına gitmeyi düşünüyorum direkt mi gidiyoruz yoksa doktor mu yönlendiriyor bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Var mı bu durumu yaşayan nasıl başettiniz? Yoksa pes mi ettiniz?