yacem Merhaba kızlar biz tedavi surecindeydik varikoselden şüpheleniyorduk ama değilmiş prolaktin seviyemiz yüksekmiş. Böyle bise yaşayan varmi esinde
Bsyldrmdlk Ben bekarken yaşamıştım. Dostinex kullandım. Sonra prolaktin seviyem düştü. Şu an evliyim ve 15 haftalık gebeyim 😊 Kendinizi üzmeyin gerekli muayenelerinizi olun şükürler olsun ki hekimlerimiz her şeyi yapıyorlar hemen randevu alın 😊
yacem Deletedmom344 ama hamileliği etkiliyor sperm yok yani hareketli Bi tane bile sperm yok test ultrasyona bisey çıkmadı kanda çıktı
Deletedmom344 yacem prolaktin yüksek olup hamile kalan çok var. Sizinki çok çok az yüksek. Doktorunuz gerekli tedaviyle hemen düşürür. Sperm için bir şey diyemeyeceğim bilgim Yok, umarım her şey gönlünüzce olur.