bende bugün 27.haftasına girmiş ikiz gebeyim. ilk 4 ayım berbaaaat geçti resmen evime giremiyordum ev bana kokuyordu doktorum da söylemişti zate ikiz gebelikte mide bulantıları daha ağır olur diye mutfağımdan tiksinmiştim buzdolabının yanından geçemiyordum hiç geçmicek sandım çok şükür bitti. şimdi de 24-25.haftalardan itibaren kaburga kasık bel ağrılarım başladı akşam yemeklerinden sonra nefes alamıyorum resmen .üstelik önümde daha 2-2.5 ay var. diğer gebeler için bilemem ama ikiz gebeler için sadece ikinci trimestırın 6 7 haftalık dönemi rahat geçiyor diyebilirim.