Kızlar Merhaba, biraz tedirginim açıkçası. Bu sabah toplum sağlığı merkezinden arandım ve yüksek riskli gebelik listelerinde bulunduğumu bu yüzden aradıklarını söylediler. Listede yer alıyorsunuz bildiri yapıldı dediler. Geçen hafta doktor kontrolüm vardı ve çocuğumun tek kordonu olduğu için gelişimi biraz geri bu yüzden Coraspin başlandı. Bugün arayan kişi bu ilacı neden kullandığımı yüksek ihtimal bu yüzden yüksek riskli gebelik diye bildiriminiz yapıldı dedi ve bu konuda 2-3 kere daha sizi arayacağız dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı? Şuan 28 haftalık hamileyim doktorum 2 haftada bir kontrole gelmemi söylemişti ama bana risklisin diye bir şey demedi sadece coraspin başlayıp kontrolü sıklaştırdı.