ulfis08 Birde bu ikili tarama testinden bu sonuç çıktı ama raporu alamadım henüz iyidir diye düşünüyorum inşllah bişey çıkmaz
ulfis08 QueenBahar_ bakalım bahar ablası doğru cıkacakmı sağlıkla gelsin yavrumda ama cinsiyetinde merkta etmyo değilim babası erkek çok istyor ben karmaşık 🥴 🥹🥹🥹🙏🏼
rabiaclkmst babyou doktorumuz da kız dedi yüzde 90 fakat bi arada kaldı son gittiğimizde uygun pozisyonda değildi göremedi net olarak ☺️ teşekkür ederim 🌸