ben45 edagcii yapmicam canım adetim beklicem yarın adet olma gerek belirtim yok bakalım pazar günü kan vercem olmadımı yada beklicem bekleye bildiğim kadar
ben45 sevimlipandahii Predictor 5 dk içinde çıktı canım kuruduktan sonra daha çok belireşti adetime daha var zaten yarın yanı
aysnrry ben45 bende pridector early yaptım. Garanti olsun diye awox yaptım ikisi de silik çıktı. Kan da Pozitif .
cansuvet Yaaaa eğer o en pahalı testse bence kesin var değişmiş. Ama işte kutuda da yazar 10 dk geçtikten sonraki sonuçlar yanlış olabilir diye bir şey diyemedim bence hemen kan verin sonucu da paylaşın yav ☺️