sudenuraydinmut Haydarpaşa numune, Zeynep Kamil, Ümraniye eğitim araştırma bu hastanlerde doğum yapan varmı
siisu sudenuraydinmut zeynep kamilde takipliyim su an doğum yapmadım son zamanlarda yapanlar çok memnunlardı bende su an her kontrolden sonra memnun çıkıyorum doktor ultrasonda bana da gösterip detaylı anlatıyor doğumuda orda yapacağım
sudenuraydinmut siisu ilk defa Zeynep kamilden memnun olan birini duyuyorum benim eltimde orada ölü doğum yaptı ama tabi Bebek 5 aylıktı onunki enfeksiyon yüzünden oldu doktor ihmaliyle alakası yok ve doktorların azarlamasından hastane odalarının kirliliğine kadar şikayetçi olmuştu çok zor bi süreç atlattı oradaki doktorlar yüzünden azarladiklarina bende şahit olmuştum 2024 teydi tabi şuan ne kadar değişti durumlar bilemiyorum sizinde bilginiz olsun 🙏🏻❤️
siisu sudenuraydinmut öncesi kötüymüş son 2 yıldır falan gidenler hep memnun evet temizlik olarak memnun değiller onu burda ki postlardan da okumuştum ben su an doktorumdan ilgisinden memnunum burda doğum yapan kişilerin yazdıklarıda mevcut ben cok olumsuz bişey okumadım doğum ile alakalı ssvd polikliniğine gidiyorum oraya ve yakında değil hastane bana memnun kalmasam bir daha kesinlikle gitmezdim bende