hurremintorunu ben45 iyimiş kız bende adete 3 gün kala yapmıştım çok daha silikti pazartesi ver kan istersen
ecemciik ben45 bende çizgi yok gibiydi, reglime 2 gün vardı, beta 10.11 çıkmıştı, beklemene bile gerek yok, acile git ver kanı, kafan rahat eder
hurremintorunu ben45 uff o korku çok kötü ya inşallah pozitiftir canım silik falan olsa neyse de gayet açık pozitif olduğu yaptığın testte
damlaa51 ecemciik ay sağlıcakla inşallah ♥️🙏🏻 bana da dua eder misin benim beta da 11 çıktı bugün :( korkuyorum hamişlerin duası kabul olurmuş
ecemciik damlaa51 Tabii ki ederim ama sen yeter ki endişe etme, gerilme, ve doktorum ne derse sadece onu yap, sadece doktorunu dinle ☺️