Bir doktordan dinlemiştim ve çok hoşuma gitmişti doktora bu soru soruluyor doktor şu cevabı veriyor.bir meyve ağacını salladığında önce Çürük meyveler dökülür eğer senin gebeliğin sağlıklı bir gebelikse o çocuk orada her türlü şeye rağmen tutunur ama sağlıksız bir gebelik zaten sınırdadır düşmek için yer arıyordur .o yüzden bunu düşük sebebi olarak görmeyiz demişti. Sağlıklı bir gebeliğin varsa korkma