22 haftalık detaylı ultrasonda bebeğimin omurilik sıvısı iki tarafta da yüksek çıktı(8.9)
Bugün 24 haftalık oldum tekrar kendi doktoruma geldiğinde 10 mm çıktı. Daha fazla yükselmesinden korkuyorum böyle şeyler yaşayanlar yazarsa bilgilendirirse çok sevinirim 😔